Provedeme vás cestou digitalizace
vaší firmy
krok za krokem, k úspěšnému výsledku.
Společně nás čeká
Ať už pouze zvažujete přechod na nový IT systém, nebo už jste stálými uživateli Odoo, správný partner vám rozhodně usnadní vaši cestu s Odoo.
Origamis vás může podpořit v následujících oblastech s flexibilním přístupem, vhodným od startupů až po korporace.
1. Analýza
Předimplementační analýzy jsou důležité, abychom probádali současný stav společnosti a její procesy. Probereme vaše očekávání, potřeby a požadavky na nový systém.
3. Implementace
Následujícím krokem je implementace Odoo do firmy, a s tím spojená digitalizace a úprava procesů. Není cílem pouze "překlopit" váš současný stav do Odoo, ale zajistit, že i vaše firma se posune dál, společně s novým systémem.
5. Podpora a rozvoj
V každé firmě se po nasazení nového IT systému vyskytnou problémy - to není žádná ostuda. Naším cílem je jak zajistit, že na každý problém se najde rychlé a správné řešení, tak že dlouhodobě Odoo poroste, společně s vaší firmou.
2. Návrh řešení
Navrhneme optimální řešení, abychom mohli úspěšně a efektivně implementovat Odoo do vašeho podnikání. Poté vytvoříme detailní plán implementace a časový harmonogram.
4. Nasazení
Úspěšné nasazení ERP systému vyžaduje jak kvalitní technickou přípravu, tak poctivé uživatelské zaškolení a robustní migraci dat. S Origamis vás první den používání Odoo nemusí bolet.
6. Upgrade
Dříve či později každý IT systém zaostává. A my rozhodně chceme, aby vaše firma a vaše Odoo zůstaly v kondici. Proto jsme schopni pomoci vytvořit strategii přechodů na nové verze a zajistit její exekuci.
Odoo pro různá odvětví
Pro výrobní firmy
Odoo je modulární řešení pro výrobní firmy, které umožňuje zefektivnit procesy výroby, řídit zásoby a sledovat kvalitu výrobků.
Pro obchodní firmy
Díky Odoo můžete snadno spravovat zákazníky, řídit marketingové aktivity, sledovat prodej, fakturaci a mnoho dalšího.
Pro servisní firmy
Skvělé řešení, které umožňuje spravovat zakázky, řídit projekty, komunikovat s klienty a řešit zákaznické požadavky přes helpdesk.